Zapraszamy
do zapoznania się z dokumentami dotyczącymi Funduszu Sołeckiego na rok 2017.
Aby
skorzystać z funduszu sołeckiego w roku 2017, sołectwa do 30 września 2016 r, muszą
złożyć wniosek wraz z podjętą uchwałą Zebrania Wiejskiego, listą obecności i
protokołem z Zebrania Wiejskiego do Wójta Gminy Adamów.
Aby wniosek
sołectwa został przyjęty musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia
12 marca 2014 r o funduszu sołeckim (Dz. U 2014, poz. 301). Przedsięwzięcia
zgłoszone we wniosku muszą spełniać łącznie trzy przesłanki: być zadaniami
własnymi gminy, służyć poprawie warunków życia mieszkańców danej miejscowości
oraz być zgodne ze Strategią Rozwoju Gminy .
Wniosek musi
być uchwalony przez Zebranie Wiejskie z inicjatywy Sołtysa, Rady Sołeckiej lub
15 pełnoletnich mieszkańców sołectwa, posiadać kalkulację kosztów (koszt
wskazanych przedsięwzięć nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych w
ramach funduszu sołeckiego) oraz uzasadnienie.
Poniżej
publikujemy dokumenty dotyczące funduszu sołeckiego na 2017 rok.
- wniosek z
zebrania wiejskiego
- wzór uchwały
z zebrania wiejskiego
- wzór listy
obecności
- wzór
protokołu z zebrania wiejskiego
Zachęcamy
wszystkich mieszkańców do włączenia się w prace nad przygotowaniem wniosku a
następnie po zatwierdzeniu do wspólnej realizacji zadań wskazanych we wniosku.
Wniosek z zebrania wiejskiego Wzór uchwały z zebrania wiejskiego Wzór listy obecności Wzór protokołu z zebrania wiejskiego |